Na prvním místě je přívětivý web nejen pro vaše klienty, ale také vyhledávače, aby na vás mohli narazit hned na začátku. K tomu slouží správná seo analýza klíčových slov, díky které budete skutečně vidět na míle daleko.
- Jak ale nejlépe začít
Laik by vám řekl pěkně od píky. To znamená, udělejte si seznam toho, čeho chcete díky nastavení webových stránek dosáhnout. Důležitou roli zastává také předmět vaší činnosti, na který se právě naváží vhodná klíčová slova, abyste ho takzvaně probudili k životu.
Uvědomte si, že řada potencionálních zákazníků dnes nezadává do vyhledávače jedno heslo, ale třeba i celou větu. To dělá snad jen 10% uživatelů, většina právě volí slov více nebo i celé věty. To vyplývá z řady zajímavých průzkumů.
- Nezapomínejte na název firmy
Takovou chybu dělá řada společností, přitom je to nejpodstatnější ze všech informací, které poskytnete. Pouze krásné logo prostě nestačí. Co když někdo hledá právě vás a vy tak ztratíte neuvěřitelnou šanci na dobrý obchod?
- Pozor na žargon
V odvětví, kde se pohybujete, je ustáleno určité názvosloví. Pro normálního smrtelníka může být ale naprosto nesrozumitelné a to představuje problém. Přesto se nemusíte nijak obávat, zařadit jej také do vašeho seznamu změn.
- Obecným výrazům se raději vyhněte
Tyto fráze mají totiž několik úskalí. Budete opravdu muset hodně bojovat o přední pozice mezi konkurencí a za druhé jsou také velmi málo rentabilní. Přivedou k vám spíše lidi, kteří sami nevědí, co pořádně hledají. Proto buďte konkrétní!
- Používejte přídavná jména
Nemáme na mysli přímo superlativy, ale služby na míru. Nabízejte slevy a rychlé jednání. To zákazníci očekávají a nakupují.
- Místní názvy a adresa
Usnadněte si práci a hned do patičky uveďte svoji přesnou polohu, třeba i s GPS. Buďte lokální a získejte si především zákazníky u vás doma, kteří bydlí takzvaně za rohem.
Pak už přijde na řadu vaše kreativita, kdy se můžete vyřádit s vizuální podobou vašich stránek a zapracovat na dalších detailech. Konečně si pak budete moci vychutnat zasloužený úspěch.