Je to druhá stránka webu. Jako kdybyste chtěli obrátit list na druhou stranu a ono to nějak nejde. Za tím, co je tam skryto stojí velká řada lidí. Grafik, programátor, SEO konzultant, a ještě další odborníci. A je naprosto jedno, zda je to vše děláno v Joomle, Drupalu, nebo čemkoli jiném. SEO Drupal je totéž jako ty ostatní. Tedy svou funkcí. Musí web dostat a udržet jej nahoře. Protože někde dole na stránce, která se po vyhledávání zobrazí, to zase až tak velký smysl nemá. Tam zajde jen ten, kdo se nudí, nebo něco testuje, nebo jen tak náhodně brouzdá. Může sice náš web otevřít, ale zákazník z něho nekouká. Tedy pravděpodobně.
Pokud se chce web, stejně jako jeho majitel uživit, musí návštěvníky přilákat. Jakýmkoli způsobem. A to může jen tak, že je mezi prvními ve vyhledávání. A také tam musí zůstat. Od toho je zde mimo samotného člověka jako takového například i SEO optimalizace Fastcentrik. Princip činnosti je stejný a nemá smysl jej zde rozebírat, protože je to příliš složitá věc. Museli bychom se totiž probírat výrazy, které by se musely obsáhle vysvětlovat a na to zde není místo. Jen namátkou jich pár vyberu. Backlink, Gray Hat Seo, Landingpage, nebo Linkbuilding. To je jen část věcí a výrazů, které musí SEO konzultant bezpečně ovládat. Jistě lze namítnout, proč si platit tak drahou věc, když DVD se SEO dostanete za tři tisíce v obchodě. Prý je to nejlepší program na SEO a prý stačí. To vám ovšem tvrdí prodavač. On to totiž musí prodat a nebude pomlouvat to, co si nakoupil, aby to pak házel do kontejneru. Jenže.
Za prvé SEO není program, je to více úkonů směřujících k optimalizaci. Za druhé, pokud si toto DVD pořídíte, během dne zjistíte, že je vám k ničemu, protože pokud nemáte ani SEO základy, tak bude pro vás tato placka dobrá tak pod hrnek s kávou. A za třetí, specialista je specialista, toho prostě nenahradíte.